donderdag 6 december 2007

Dag allemaal,

Het zit er al weer bijna op. Het is voor mijn gevoel snel gegaan.
Morgen pakken Jacq en ik de bus naar Accra. Daar gaan we zaterdag rondkijken. Zondagochtend rond 03.00 vliegen we naar Cassablanca (Marocco). Daar gaan we dan zondagavond en maandag rond kijken. Dinsdagochtend (de 11e) om een uur of 06.00 nemen we dan weer het vliegtuig naar Schiphol.
Ik kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien.
Ik zal mijn blog nog bijwerken als ik in Nederland aangekomen ben met de avonturen van de komende dagen.
Tot binnenkort.

Daniel

1 opmerking:

Kim zei

Jeetje, die 3 maanden zijn echt voorbij gevlogen! Ik kan me voorstellen dat je beetje dubbel gevoel hebt nu; leuk om weer naar huis te gaan, maar ook jammer om weg te gaan?
Heel veel plezier nog de laatste paar daagjes en tot snel!

kus,
Zus