woensdag 12 september 2007

De reis

Ja, beste mensen. Eindelijk is het dan zover. Na een maand hard werken om al mijn opdrachten op tijd af te krijgen, zit ik in t vliegtuig. Voor mijn gevoel slecht voorbereid (ik heb niet eens een reisgids gelezen). Maar toch... Met goede moed en veel zin zit ik in een Boing 737-800 van Royal Air Marroc op weg naar Casablanca. Om mij heen voornamelijk jonge Marrocaanse mannen die naar huis gaan voor de Ramadan die morgen begint. Tijdens het inchecken op Schiphol mocht ik mijn tas op een kar dumpen voor mensen die door vliegen naar Ghana. Daar lag welgeteld 1 andere tas op. Op het adreslabel van de tas stond het adres van Yao en Marlieke. Ik ben dus niet alleen.
Ik denk dat ik de eigenaresse van de tas al wel gespot heb, maar kom daar in Casablanca, waar ik 6 uur moet wachten op mijn aansluitende vlucht, wel achter.

Het vliegveld van Casablanca

Geen opmerkingen: