zondag 30 september 2007

Werken aan mobiliteit

Ik ben de halve dag bezig geweest met het in elkaar zetten en het repareren van een oude mountainbike van Yao. Dan heb ik tenminste iets van vervoer. Het wordt me wel verteld dat fietsen hier zwaar is dankzij het heuvelachtige landschap, de brandende zon en de uitlaatgassen en onveilige rijstijl van het overige verkeer.
Na de fiets, samen met Yao een oude Tomos brommer lichtjes opgelapt (hij loopt nu weer, maar er moet nog wel het een en ander aan gebeuren voor ik er veilig de weg mee op kan. Ondertussen dus maar de fiets gebruiken). Ook hebben we de oprit beter begaanbaar gemaakt voor de Landrover (een bruggetje gebouwd van dikke balken over het afwateringskanaaltje tussen de weg en de compound). Al met al heb ik me de hele dag in het zweet gewerkt voor vervoersmiddelen, maar ben ik zelf nergens naar toe geweest.

Binnenkort op de weg?

1 opmerking:

Nils at Lichting98 zei

Wat staat er op de zijkant?
"...Post Room"