donderdag 29 november 2007

Cape Coast

In de ochtend heb ik ge-bodyboard (op een klein stuk schuim proberen, soort van te surfen). Daarna ontbeten en daarna een taxi naar de volgende beach resort genomen. Deze keer 'Oasis beach resort'. Een backpacker paradijsje centraal gelegen in Cape Coast, maar toch aan het strand. Schijnbaar is het in het weekend 'the place to be'. Met andere woorden waarschijnlijk een obruni disco.'s-Middags hebben we het naast de resort gelegen Cape Coast castle bekeken. Een oud fort die gebruikt werd voor slavenhandel. Een erg nare, maar ook mooie plek (een groot wit geschilderd stenen gebouw op een prachtig wit strand, met vreselijke mega cellen in de kelder). De avond hebben we doorgebracht in het gezelschap van een groepje hustlers. Ze hebben mij mijn telefoonnummer (mijn Ghanese), e-mailadres (mijn hotmail adres) en een drankje ontfutseld en Jacqueline een kettinkje laten kopen voor een toeristenprijs. Erg sophisticated (en vermakelijk) hoe ze het allemaal deden. Ik denk dat we nog niet het laatste van ze gehoord hebben. We zullen zien.

Cape Coast castle

Geen opmerkingen: