donderdag 15 november 2007

Goaltje wederom geschrapt

De technisch tekening van het goaltje afgemaakt en er mee naar een lasser geweest. Het goaltje blijkt nog steeds te duur te zijn. Op zich is het wel betaalbaar (en 10 keer goedkoper dan in Nederland), maar voor datzelfde geld kun je veel ander goeds doen. Bijvoorbeeld een heel klaslokaal bouwen of eten voor alle kinderen voor een half jaar financieren of iets anders veel noodzakelijkers dan een voetbalgoal/klimrek doneren. Ik vind het wel erg jammer dat het project nu dus weer stil ligt. Dat betekent in feite dat ik geen goals ga achterlaten in Ghana. Want binnen een week heb ik geen spotgoedkoop alternatief verzonnen en uitgevoerd. Jammer dus. In de middag ben ik een portret gaan ophalen die ik vorige week bij een mannetje langs de weg had besteld. Daar werd ik een stuk vrolijker van.

“Wofa Daniel, Wofa Daniel” riepen de kids toen ze het zagen, dus ze vinden het hier WEL op mij lijken

1 opmerking:

Nils Hilbers zei

Yo Dude!
2-pac is alive.
He's alive!

Got a little white down there in Afrika... But sure didn't get any fatter like old E.

Rock on!
Peace to the hiphop crowd.
2-pac 4ever.

Wait... Where's al the bling? Damm the brother got mugged. That's cold.