woensdag 21 november 2007

Weer een hele dag geshopped

Het zit er bijna op. Vrijdag de grote sportdag (we verwachten 184 kinderen) en dan ben ik klaar met mijn vrijwilligers werk. Maandag ga ik naar Accra om Jacqueline op te halen. Dan gaan we samen een week rondtrekken om vervolgens weer hier in Kumasi terug te komen om met alle vrijwilligers sinterklaas te vieren (we hebben al lootjes getrokken voor de surprises). In Kumasi blijven we een paar dagen en dan weer naar Accra om het vliegtuig naar Cassablanca (Marokko) te nemen. Daar blijven we een dagje en dan door naar schiphol. Hoewel ik het nog steeds erg goed naar mijn zin heb, merk ik dat naarmate het eind van mijn verblijf nadert, ik ook steeds meer zin heb om weer naar huis te gaan en iedereen weer te zien (al zie ik wel tegen de kou op). Maar goed, eerst de sportdag (ik ben vandaag samen met Yao de hele stad afgeweest om allerlei materialen en benodigdheden er voor te kopen) en dan lekker 2 weken vakantie.

Honger? Ga naast het bord staan en bel het nummer. Laat de telefoon 1x over gaan en hang dan weer op (dat heet 'flashing'). Vervolgens wachten tot er iemand komt die of eten bij heeft of je vraagt wat je wil eten? Nee, ik heb het nog niet uitgeprobeerd

1 opmerking:

karen zei

Hi Daniel, Ik weet niet of je nog tijd hebt om je eten zo te bestellen maar ik vind dat je het een keer moet proberen!