donderdag 22 november 2007

Dag allemaal,

Wederom allemaal bedankt voor jullie reacties. Het is erg fijn om te merken dat jullie me (nog) niet vergeten zijn.
Morgen is de sportdag, zaterdag en zondag ga ik me voorbereiden en mijn tas inpakken. Maandag trek ik het land in, het avontuur tegemoet.
Ik weet dus niet wanneer ik weer nieuwe berichten op de blog kan zetten. Ik probeer zondagavond een plekje achter de laptop te bemachtigen (niet makkelijk met 8 vrijwilligers die allen hetzelfde willen) om jullie te laten weten hoe de sportdag en de nasleep daarvan verliep.
Daarna zal het een dikke week stil zijn op mijn blog.
Maandag 3 december aan het eind van de dag ben ik waarschijnlijk weer in Kumasi. Dus hopelijk lees je ergens op 4 december weer mijn meest recente avonturen.
Liefs Daniel

3 opmerkingen:

Kim zei

Heel veel plezier met de sportdag en natuurlijk met Jacqueline!!!
x
zus

Unknown zei

Beste Obruni,

Veel plezier met jullie rondreis en loop niet in 7 krokodillen tegelijk. Ook niet in 1 nu ik er zo over nadenk. Oh ja en lopen in een tijger of leeuw of boa constrictor of neushoorn of olifant of dolle baviaan of wilde gorilla of zo'n enorme termietenheuvel lijkt me ook niet zo'n goed idee.
Het zal wel moeilijk zijn meer dan 1 week zonder avonturen van de man met de baard; en dan bedoel ik niet het sinterklaasjournaal.
Chris

Unknown zei

he pikkie! ik mis je enne.. proost he! HOMO http://www.levagabond.nl/pix.html