donderdag 18 oktober 2007

Even up-loaden

De ochtend heb ik besteed aan de scharnieren een nieuw laagje verf geven.
De middag aan deze blog updaten.
Het internet is hier erg traag, als het uberhaupt al werkt, en dan moet de stroom ook nog 'aan' zijn. Even internetten is dus niet iets vanzelfsprekends. Uploaden van plaatjes gaat vaak mis (verbinding met het net kwijt, stroom valt uit of iets dergelijks) en filmpjes uploaden gaat heeel moeizaam (als het uberhaupt al werkt)!
Vandaar dat ik het uploaden een tijdje voor me uit heb geschoven. Ik vind het erg leuk om te merken dat er mensen zijn die mijn 'gezever' interesant genoeg vinden om af en toe te lezen, maar nog leuker dat er geklaagd wordt als dat gezever even op zich laat wachten.

Digi-Daniel met rossige snor en bruine baard

1 opmerking:

Obruni nr 1 zei

Ha Daniel,
Wat fijn, weer een berichtje (uhm, heel veel berichtjes) van mijn favoriete vrijwilligers/gast. Ik sta toch wel even te kijken van je kast, hoor. Wat issie onwijs mooi geworden. Dat had ik er echt niet achter gezocht!!! Ben ik toch even trots dat ik ook 12 spijkers van die kast erin heb mogen slaan. :)

Ik heb mensen in Nederland geprobeerd enthousiast te maken voor aarbeienijs met pringels, maar het heeft nog niet gewerkt. Misschien moet ik 't gewoon maar een keer op tafel zetten. Kijken wat er gebeurd.

Ik hoorde weer dat Yao en Marlieke het super druk hebben. Zorg jij er wel een beetje voor dat die twee af en toe ook even nĂ­et aan het rennen zijn? Vooral Marlieke moet je gewoon maar af en toe op de bank zetten met een koppie thee en een koekje.

Vind het ook wel fijn om te lezen hoe je de mensen in de compound beschrijft en waar iedereen woont/slaapt logeert. Heb nu dus pas door wat en wie er allemaal in het 2e gebouwtje rondlopen en waar ze slapen. Ben 'r nog nooit binnen geweest. Dus, bedankt!!! :)

Ga eens kijken of ik 't op kan sturen, want ik snap weinig van het inloggebeuren, vooral als je je wachtwoord ben vergeten word 't lekker ingewikkeld. 'dat houdt het spannend'.

doei doei!
Wendy nr 1