dinsdag 30 oktober 2007

Vies worden

Wederom met de kast bezig geweest vandaag. De bedoeling was om de boel even een eerste laag lak te geven. Dat betekende dat alles eerst licht opgeschuurd moest worden ivm. de sanding sealer (wat een soort grondverf voor lak is). Daar ben ik een halve dag mee bezig geweest. Ik zat helemaal onder het zweet en de schuurstof. Daarna eindelijk lakken. Na tien minuten bleek dat mijn kwast (Wibra kwaliteit, zoals bijna alles hier) oploste in de lak. Dat was mijn laatste kwast. Ik ben verder proberen te gaan door schuursponsjes als kwast te gebruiken. Dat ging best aardig, al werden die ook aangevreten door de lak. Dus toch maar op de fiets gesprongen en aan de grote weg een kwast gevonden die niet oplost. Het enige nadeel van deze kwast is dat hij heel smal is en dat het lakken er daarom traag mee gaat. Maar goed, aan het eind van de dag zaten zowel de kast als ikzelf onder een mooie laag lak.

Een kind in Agona

Geen opmerkingen: