maandag 22 oktober 2007

Sleur

Geloof het of niet, maar de sleur begint toe te slaan. Ik heb nog steeds heel veel plezier in de dingen die ik hier doe, maar de nieuwigheid is er af. Ik werk elke dag (ook de weekeinden) en de logeerkamer is naast de werkplaats. Ik kom dus dagenlang het huis niet uit, laat staan voor op de compound. Ik zie daarom dagen aaneen niemand anders dan Yao en Marlieke, die nog amper privacy hebben omdat ik altijd aanwezig ben. Hier moet ik echt iets aan gaan doen.
Ik heb mij voorgenomen om eens wat vaker er op uit te trekken. (Al weet ik niet zo goed waar die tochten dan naartoe zouden moeten gaan.)

Verder ben ik vandaag begonnen aan een solar-boiler. Een experiment om de zon te gebruiken om warm douche water te maken. Als het werkt, installeer ik het in de douche van de vrijwilligers. Als het dan ook handig blijkt, kan het systeem bij verschillende GWG projecten toegepast worden.

Hier te koop: Havermout uit Nederland,
Melkpoeder uit Nederland en Ghanese 'Nesquik'

Geen opmerkingen: