zaterdag 27 oktober 2007

Huwelijksceremonie

De bruiloft was in dezelfde kerk als waar de 4 uur durende mis van mijn introductieweek was. Deze bruiloft leek veel op die mis. Tijdens de uren durende ceremonie vroeg ik mij af of Ghanezen hun voluptueuze derrières ontwikkeld hebben om dit soort ceremonies te kunnen doorstaan.
Ook vroeg ik mij af of het zogenaamd groter bedeeld zijn van Afrikaanse mannen met het klimaat te maken kanhebben. Elke man weet wat voor effect een koud bad nemen op zijn lichaam heeft... Nou, hier is het altijd warm. Zou dat het tegenovergestelde van een koud bad kunnen veroorzaken? En zo ja, dan verklaart dat de 'kleine' Aziaten nog niet (het is daar toch niet kouder dan in Europa of Noord Amerika). Ja, ik houd mezelf wel bezig tijdens zo'n huwelijksceremonie.

Evy maakt een foto van het paar

2 opmerkingen:

Kim zei

Tsja, en hier heb je dan ribbeldijen van het computeren...

Unknown zei

Beste Daniel,

uit medisch onderzoek is gebleken dat het hebben van een grote penis onder negroiden danwel het hebben van een kleine penis onder aziaten verwezen kan worden naar het rijk der fabelen. Uit terdege meetkundig onderzoek blijkt dat de gemiddlede penislengte van de man omgeacht ras hetzelfde is. Uiteraard zijn er uitzonderingen op de regel anders zou het immers geen regl zijn, maar dat spreekt voor zich. Dr Chris